Welkom op VBS De Wijzer Zonnebeke

Welkom in de GVB De Wijzer! We hopen dat iedereen zich thuis voelt in onze school. We willen een warme school zijn, die je horizon verruimt. Een plaats waar je wat (levens)wijzer wordt.

WIJ: de leerlingen, leerkrachten en ouders van onze school, vormen een groep. Iedereen hoort er bij, is een deeltje van het geheel.

ZE:  de anderen, want als mens leef je niet alleen. Je hebt anderen nodig. We willen onze jonge mensen helpen om sociaal vaardig te worden.

De Wijzer is het naaldje van een kompas. Het naaldje dat je toelaat om altijd te weten waar je bent, waar je staat en hoe je je doel kan bereiken. Het naaldje waarmee je je altijd weer kan oriënteren.

We willen je helpen in de groei naar volwassenheid, geïnspireerd door de christelijke waarden en met aandacht voor je talenten en noden. We willen je leren vertrouwen op je innerlijk kompas. We brengen je waarden bij, leren je kritisch kijken naar jezelf en de wereld. Zo leer je om een fijne toekomst uit te bouwen.

Daarom nemen we je hand, openen we je geest en veroveren we je hart.

WELKOM!

Karoline Vermote, directie